• FSTS naujienos

2020-10-06

FSTS su džiaugsmu praneša apie pradėtą naują bendradarbiavimą ir partnerystę su mūsų kolegomis – GFC . Nuo 2020 m. Spalio 5 d., prie visų įprastų Europos - Baltijos šalių krovinių pervežimo paslaugų, mes pasiūlysime išplėstines importo ir eksporto paslaugas į / iš Airijos bei UK . GFC per pastaruosius du dešimtmečius tapo viena iš pirmaujančių vežėjų / ekspeditorių UK logistikos rinkoje. Kartu GFC , FSTS galės pasiūlyti platesnį krovinių pervežimo / sandėliavimo spektrą, muitinės paslaugas , stabilius išvykimus iš UK ( TUE – FRI ). 

2017-04-14

Auga veždami krovinius, kurių reikėjo vakar, ir padeda klientams, kuriems nepasisekė

 

Mindaugas Seredis, FSTS direktorius ir bendraturtis: „Norime būti sveika, atsakinga, savo pozicijas rinkoje toliau stiprinanti įmonė, todėl augimą pamatuojame, negalime daryti milžiniškų šuolių.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Transporto sektoriuje galima augti greitai, bet teks rizikuoti nesprogti kaip muilo burbului. Tad geriau nekartoti konkurentų klaidų ir augti nuosekliai, bet patikimai ir su patikimais klientais.

Tokios strategijos – megzti ilgalaikę partnerystę su Lietuvos ir užsienio klientais, konkuruojant paslaugos kokybe, bet ne 5 Eur mažesne kaina, laikosi tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė UAB FSTS (angl. „Fast & Smart Transport Solutions“).

Mindaugas Seredis, FSTS direktorius ir bendraturtis, sako, kad konkurencija transporto sektoriuje yra milžiniška, tad iš tūkstančio įmonių pasitaiko ir tokių, kurios klientų gviešiasi keliais eurais pigesniu pasiūlymu. Bet jei užtikrinsi kokybišką paslaugą už tinkamą kainą, gali būti ir 1001-oji ją siūlanti bendrovė, o klientai numos ranka į kelių eurų nuolaidą ir pasirinks tave. Vis dėlto būtų galima suburti daugiau klientų ir daugiau paaugti, tačiau tokios rizikos FSTS prisiimti neketina.

„Žinome pavyzdžių, kai įmonės beprotiškai greitai auga ir netrukus sprogsta kaip muilo burbulas. O mūsų rinkoje rizikos begalė – įtaką verslui turi finansinis apsiskaičiavimas, per didelis optimizmas ir daug kitų veiksnių. Galima padidinti sąnaudas ir augti sparčiai, bet tada rizika tik didėja. O mes norime būti sveika, atsakinga, savo pozicijas rinkoje toliau stiprinanti įmonė, todėl augimą pamatuojame, negalime daryti milžiniškų šuolių. Be to, niekur neskubame, dirbti Lietuvoje gera, čia ateina verslas, užsienio kapitalas“, – sako p. Seredis.

Padeda, kam nepasisekė

Nors laikosi pozicijos augti nuosaikiai, FSTS pateko į 2016-ųjų „Gazelių“ sąrašą. Bendrovės apyvarta išaugo 150% – nuo 1,6 mln. Eur 2015 m. iki 4 mln. Eur 2016 m. Ponas Seredis tokio augimo paslaptį lygina su sportininkų laimėjimais – sėkmę lemia nuoseklus darbas, o tiksliau – nauja įmonės veiklos sritis.

2009 m. įsikūrusi įmonė veiklą pradėjo nuo skubių krovinių „express“ vežimo mikroautobusais Europoje paslaugų, o 2015 m. paslaugų krepšelį išplėtė pilnų ir dalinių krovinių pervežimu į Europą, Skandinaviją, Rusiją, Baltarusiją, Ukrainą, Kazachstaną.

„Tad mūsų komanda, galima sakyti, dar yra jauna, bet perspektyvi ir ambicinga, todėl pirmiausia norime kritiškai įvertinti savo galimybes, tad augimas turi būti pamatuotas“, – sako p. Seredis. 2017 m. FSTS planuoja augti 30%.

Įmonės direktorius nurodo, kad būtent skubių krovinių pristatymą mikroautobusais būtų galima vadinti bendrovės arkliuku. Krovinių pristatymo per 24–48 valandas paslaugą daugiausia renkasi Lietuvos gamintojai, kiti klientai – kuriems krovinio reikia „čia ir dabar“ arba „vakar“. Pavyzdžiui, jei krovinį reikia pristatyti į Vokietiją, Nyderlandus ar kitas netolimas Europos valstybes, p. Seredis patikina, kad vežti jį mikroautobusu yra greičiau nei lėktuvu, be to, atsieina pigiau.

„Daug dirbame su baldų gamintojais, kuriems, tarkim, krovinį į Belgiją reikia pristatyti rytoj. „Express“ vežimo paslaugą renkasi klientai, linkę sumokėti daugiau už krovinį, kuris bus pristatytas kitą dieną, nei pigiau, bet pristatant jį po savaitės, – aiškina p. Seredis. – Kartais sakau, kad ši paslauga skirta klientams, kuriems kažkas nepasisekė laiku.“

Kai FSTS pradėjo dirbti su Skandinavijos, Vokietijos rinkomis, o užsakymų daugėjo, įmonė nusprendė, kad turi pakankamai patirties, žinių ir galimybių naujai nišai – daliniams ir pilniems kroviniams vežti vilkikais – nuo vieno padėklo iki pilnos puspriekabės – 33 padėklų, 24 t.

Transportą nuomojasi

FSTS klientų krovinius gabena 80 vilkikų su tentinėmis puspriekabėmis, „express“ skyriuje – 20 krovininių kietašonių ir tentinių mikroautobusų, valdomų maždaug 100 vairuotojų. Transporto parką kartu su vairuotojais FSTS nuomojasi, tačiau visiškai kontroliuoja.

Plačiau: http://vz.lt/paslaugos/2017/04/14/auga-vezdami-krovinius-kuriu-reikejo-vakar-ir-padeda-klientams-kuriems-nepasiseke#ixzz4fF1GoNDS

2016-12-27

FSTS visus sveikina su praėjusiomis šventėmis ir ateinančiais naujaisiais metais! Tikimės, kad ateinančiais metais mes Jums galėsime pasiūlyti dar geresnį ir dar greitesnį servisą. Jūsų dėka mes augame ir stiprėjame. FSTS - greičiau nei tikėjotės!